פ.ד. פסגות

 

אודות פסגות

בתחילת דרכה פסגות שיתפה פעולה עם סוכנות הביטוח של קונצרן כלל - כללביט. שיתוף הפעולה עם כללביט העניק לפסגות ניסיון רב ותמיכה מקצועית רחבה. כיום פסגות פועלת כגוף עצמאי אשר מבסס בהתמדה את מעמדו בקרב חברות הייטק וגופים כלכליים מובילים. 

פסגות מעמידה את שביעות רצון לקוחותיה בראש סולם העדיפויות. סדר עדיפויות זה מבטיח כי  למרות גודלה של  הסוכנות, השירות הניתן לכל אחד מלקוחותיה הוא אישי.

בפסגות קיימת מחלקה מיוחדת לבקרת איכות העוקבת מקרוב אחר הלקוחות ויוזמת פניות אישיות מידי שלושה חודשים. לקוחות החברה זוכים ליחס אישי ואדיב, לליווי צמוד של עובדי החברה ולהתאמה מתמדת של חבילות השירותים לצורכיהם המשתנים. כמו כן פוליסות הביטוח אינן נשלחות ללקוח בדואר כמקובל ברוב החברות, אלא נמסרות לו באופן אישי בליווי הסברים.

משרדי פסגות מצוידים באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר. החברה מקיימת קשר מקוון רציף עם חברות הביטוח הגדולות ומסוגלת לספק ללקוחותיה מידע מדויק בזמן אמת. צוות העובדים של פסגות הינו בעל רמה מקצועית גבוהה וכל אחד מהם עבר הכשרה מיוחדת לתפקיד אותו הוא ממלא. עובדי פסגות נשלחים מידי חודש להשתלמויות מקצועיות, במטרה להתעדכן ולעקוב מקרוב אחר התמורות התכופות בתחום הביטוח.

פסגות מחויבת לשמור על האיכויות הייחודיות שלה ההופכות אותה לאחת מסוכנויות הביטוח המובילות והבולטות בישראל.